The smart Trick of کارشناسی سیار خودرو That No One is Discussing

Wiki Article

اما این قطعات مانن کاپوت تعویض شده، گلگیرها و ... توسط کارشناس خودرو اعلام

اگرچه شدت گسل های الکتریکی بسیار متفاوت است ، اما بسیاری از آنها توسط یک مکانیک سیار قابل تشخیص و رفع هستند.

کارشناسی فنی و تخصصی انواع خودرو ایرانی و خارجی در محل در تهران به صورت تضمینی و با بهترین کیفیت با استفاده از تجهیزات به روز و سال ها تجربه کارشناسان ما است که اطمینان در خرید و اطمینان یک خرید آسوده را به شما هدیه می دهد. کارشناسی قمیت خودرو فعالتیی کاملا تخصصی با استفاده از بررسی دقیق و تخصصی خودرو و آپشن های خودرو است که تخمین دقیق قیمت خودرو خواهد انجامید.

کاور و بادی فنس خودرو پولیش و سرامیک خودرو نصب شیشه دودی خودرو صفرشویی خودرو سفیر تامین خودرو ریمپ به زودی

علاوه بر این، برای اطلاع از قیمت روز خودرو، تخمین قیمت خودرو کارکرده و کارشناسی موتورسیکلت نیز می‌توانید روی کارنامه حساب کنید.

یکی دیگر از مواردی که در کارشناسی خودرو بسیار حائز اهمیت می‌باشد، بررسی دانه های رنگ یا پیگمنت‌های تشکیل دنده رنگ خودرو می‌باشد.

در مقاله پیش رو تصمیم داریم به معرفی ابزار و لوازم مورد نیاز برای کارشناسی سیار خودرو بپردازیم.

پس از بازدید خودرو توسط کارشناس خودرو و بررسی کامل قطعات و بخش های مختلف خودرو برگه ای رسمی با مهر کارشناس خودرو و نهاد مربوطه به عنوان سند کارشناسی خودرو تحویل مشتری خواهد گردید.

قیمت‌گذاری به روز و دقیق خودرو، متناسب با نوسانات بازار

آیا پس از ثبت درخواست امکان تغییر مدل یا زمان بازدید وجود دارد؟

کارشناسان ما قسمت های مختلف خودرو مثل : قطعات تعویض شده ، بررسی کردن شاسی ها و بررسی اتاق خودرو را مورد بررسی قرار می دهند.

بسته به میزان آسیب دیدگی بدنه ، کارشناس می تواند با توجه به نقاط مختلف آسیب دیده خودرو قیمت پایین تعیین کند.

با تامین خودرو آزمون کارشناس سیار ماشین کارشناسی سیار خودرو به راحتی قابل انجام است ، با توجه به روند رو به رشد خرید و فروش خودرو صفر و کارکرده در کشور و با توجه به کلاهبرداری هایی که در این زمینه اتفاق می افتد ، لازم است قبل از خرید و فروش ، خودرو مورد نظر تحت کارشناسی رنگ ، بدنه و فنی قرار بگیرد تا ایرادهای آن مشخص شود.

خراب نبودن باتری شرط مهمی است البته اگر تعویض شده باشد باید مراقب باشید.

Report this wiki page